مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-29پزشكي

تاکنون هیچ توزیع داروخانه ای واکسن آنفلوآنزا نداشته ایم/شفاف سازی در توزیع


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه تاکنون واکسن آنفلوآنزا در بین داروخانه ها توزیع نشده است اظهار کرد: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که تا این لحظه هیچ واکسن آنفلوآنزایی در بین داروخانه های استان توزیع نشده است و فعلا این توزیع .

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه تاکنون واکسن آنفلوآنزا در بین داروخانه ها توزیع نشده است اظهار کرد: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که تا این لحظه هیچ واکسن آنفلوآنزایی در بین داروخانه های استان توزیع نشده است و فعلا این توزیع در سطح مراکز بهداشتی و درمانی است.

دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد در گفت و گو با ایسنا، درباره توزیع واکسن آنفلوآنزا در کرمان گفت: هنوز درصد سهمیه قطعی واکسن آنفلوآنزا برای استان کرمان از سوی وزارت بهداشت به اعلام نشده است اما تاکنون تعداد اندکی واکسن در اختیار استان قرار گرفته شده و برای توزیع آن نیز دستورالعملی از سوی وزارت بهداشت و درمان ابلاغ شده است که طبق آن عمل خواهیم کرد.

رشیدی نژاد با بیان اینکه طبق دستورالعمل های ابلاغی در ابتدا واکسن آنفلوآنزا در بین کادر بهداشتی و درمانی، خانم های باردار و بیماران خاص به صورت رایگان توزیع و تزریق خواهد شد ادامه داد: کمیته توزیع این واکسن را در اختیار معاونت بهداشتی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون هیچ توزیع داروخانه ای واکسن آنفلوآنزا نداشته ایم/شفاف سازی در توزیع

تاکنون هیچ توزیع داروخانه ای واکسن آنفلوآنزا نداشته ایم/شفاف سازی در توزیع